5 TIPP AZ EGYEDI IMAGE FOTÓ ELKÉSZÍTÉSÉHEZ!
A jó céges kiadvány titka!
Persze kezdhetném azzal, hogy természetesen a fotó az! Egyébként tényleg a fénykép az egyik kulcselem, de emellett még a grafika és a szöveg, illetve a fotóval kiegészülve e három tényező összhangja dönti el, hogy átlagos lesz-e a céges kiadványod vagy éppen kitűnik a többi közül.
A grafikát ugyan megcsináltathatod a szomszéd sráccal, – tuti, hogy olcsón megúszod! – és a szöveget is megírathatod mással. A fotóról meg nem is beszélve, hiszen akár két kattintás a mobiladdal és már kész is a portfólió!
Na ez az amit akkor csinálj, ha
- órákat szeretnél egyeztetni a nyomdával, mert a fotó pixeles, szétesik,
- ha látni szeretnél másik hasonló kiadványt, mert a szomszéd srác sablonokat használt,
- bosszankodni szeretnél a helyesírási hibákon,
- ha egy csomó munkaórát szeretnél tölteni a kiadvány összeállításával.
5 tippem a jó kiadványfotó(zás)hoz:
- Inkább kevesebb fotót használj a kiadványban, de azt nagy felületeken!
- Szerepeljenek rajta munkatársaid! Ez nekik is jól esik, motiválhatod őket, hogy büszke vagy rájuk!
- Használj egyedi képeket! Ugyan „stock fotót” is vásárolhatsz, (online fotóraktár, ahol image képeket tölthetsz le), de elég ciki a helyzet, ha más is pont azt a képet választotta ki, mint Te.
- Egyedi környezetben mutasd be termékeidet, vagy használat közben készítsen a profi fotós képeket! Minitől a nagyméretű termékekig is le tudnak neked fotózni egy profi fotóstúdióban!
- Te szervezd le a fotózást, de előtt egyeztessetek a helyszínről, beállításokról és ami a legfontosabb, hogy legyenek pontos elképzeléseid! A fotózás napján pedig bízd magad a fotósra, és te mint egy karmester vezényeld le a fotózást!